"Vaya dia de mierda"

"Vilken jävlans helvetesdag" Det var kommentaren jag precis fick av grabben, och jag instämmer. Jävlar vilken dag. Han sova 4 timmar inatt innan ungen vaknade. Sen gick dagen som normalt fram till efter middagen. När lillgrabben skulle sova så ville han inte det och jag fick stanna i hans säng i två timmar tills jag slutligen gav upp allt. Sen trampade den större killen på ett gamalt häftsfitf och började skrika och medans jag hjälpte honom att göra rent såret så hör jag en smäll. Det var badrumsdörren som 2 åringen just hade smällt igen och som då gick i baklås. Så jag ringde pappan i ren panik för jag visste inte om den äldre killen borde åka och få såret undersökt eller inte då häftstiftet var lite rostigt. Svaret jag fick var. "Vänta. Jag ringer dig sen. Har problem på jobbet. Kommer hem sent." Jaha, Man tackar ja. Vad gör man..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0