Varför blir det alltid måndag när man har som roligast?

Så, nu är det måndag igen säger almanackan... Helgen var UNDERBAR! Jag har avklarat en liten botellon med en vän på ett berg lite utanför Barcelona med en utsikt över hela staden, varit i Sitges igen och hunnit med lite partajande på lördagskvällen. Söndagen ägnades åt att återhämta sig från resten av helgen, sov i princip hela dagen och vaknade vid tre-fyra tiden. Käkade frunkost/lunch runt 18 och blev sen hemskjutsad lagom till att hinna med middag med familjen. En BRA helg med andra ord.

Nu sitter jag hemma i vardagsrummet. Alex sover och den äldre grabben gör läxorna på andra sidan bordet. Jag funderar på att gå ut och slappa lite i hängmatten tills dess att pappan kommer hem och jag kan gå till stranden och ta mig en liten siesta i sanden med fötterna i havet!

Ikväll hoppas jag kunna ladda upp lite bilder från helgen. Men först måste jag vänta på att min kompis ska skicka dem till mig :)

Hoppas ni har haft en bra helg också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0