Till stranden

Nu sitter jag på balkongen och väntar på att min skjuts till stranden ska komma. Han är bara 20 minuter för sen än så länge, så här skulle jag kunna få vänta länge om jag har otur. Men vädret är fantastiskt och här ute blåser det lite friskt! Skönt!

Igår var jag ute med några tjejkompisar i Barcelona. Vi stack till några barer och därefter till City Hall, en klubb jag inte gillade särskilt mycket, så därför tog jag och Jessica bussen hem till Castelldefels vid 4 tiden och lämnade de andra i centrum.

Ikväll hoppas jag på en bättre kväll! Tänkte köpa lite drickbart nu under dagen och sen möta upp lite trevligt folk i Barcelona för att ha en liten förfest nånstans och därefter gå ner till hamnen (Port Olympic) för att clubba. Hoppas på Opium eller Shoko ikväll.

Jag har lite smått panik inför universitetet och kan inte hitta bostad. Jag måste meddela familjen om att jag kanske sticker tidigare än planerat och jag måste bestämma vilken vecka i augusti jag vill ha min semestervecka! Första troligtvis, eller andra. Det beror på vad som beslutas nu i helgen.

Nej nu ska jag låsa dörrar och fönster och gå ner på gatan och fortsätta mitt väntande.

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0