Helg <3

Nu kommer föräldrarna alldelles strax hem, vilket innebär att jag är ledig fram tills på måndag morgon! Jihoo! Idag ska jag följa med mamman till ett shoppingcenter och köpa nagellack och kolla på kläder och sedan på kvällen kommer en kompis hit och plockar upp mig för att käka middag. Imorgon ska jag åka någonstans (vet ännu inte vart) för att göra lite sightseeing tillsammans med en kompis och senare på kvällen ska jag möta upp med några tjejer för att gå ut och klubba! :D För söndagen finns ännu inga planer, men familjen kommer åka bort så jag skulle kunna ha en slappisdag med sol och bad här hemma alldelles själv. Åhhh, jag har inte vara ensam hemma sedan i januari... så den här idén låter lockande.

Nu beger jag mig ut på SHOPPING!


Min tillfälliga sommar-oas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0