Barnvaktskväll

Nu sitter jag i tvrummet, med en coca cola o en glasskål fastklistrad framför Mr and Mrs Smith (Señor y Señora Smith på spanska). Eduardo vaknade för några minuter sedan o ville inte sova mer berättade han gråtandes. Så jag sa att han kunde få kolla på tv med mig en stund om han ville, och nu ligger han o sover i mitt knä. Jag gillar honom som mest när han sover. Haha. Tyst o söt!

Gissar på att Carlitos kommer vakna om några minuter också, så det vore bra om jag har burit tillbaka Edu till sängen innan unge numer två också ska upp o kolla på tv. En unge går ann, men om de är två så vill de leka, och hur ska jag förklara för föräldrarna när de kommer hem vid 2 tiden att barnen är uppe så sent!

Imorn kommer en kompis från södra Spanien hit o vi ska gå ut med honom o hans kompisar imorn kväll/natt/morgon. Det ser jag fram emot. Hämtade också upp nycklarna till lägenheten där de komemr bo i helgen eftersom han som bor där åkte bort ikväll o vännerna kommer inte till Madrid förän imorn vid lunch nån gång. Så imorn ska jag försöka hinna med att ge dem nycklarna, en shoppingrunda på sol samt försöka planera det kommande påsklovet!

Nej nu får jag bära tillbaka gullungen för det e paus i filmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0