Back on Track

Så nu är jag au pair igen... oväntat men roligt. Jag bor mitt i centrala Madrid nu tillsammans med en spansk familj. Jag funderar på att återuppta bloggandet och vill därför först uppdatera er om vad som har hänt de senaste 5 månaderna då bloggen har varit nerlagd, genom ett litet bildspel.


Jag hoppade på en spanskakusr på skolan Alcalingua i Alcalá de Henares...



... hyrde ett rum i Alcalá som jag delade tillsammans med två spanska tjejer, Maria och Diana...


... besökte en medeltidsmarknad...


...där det tillfångatogs folk...


...gick på en utomhus teater, Don Juan...


... gjorde lite sightseeing i Alcalá...


... och i Madrid...


... och i Zaragoza...


...och i Pyrenéerna...


... och i Dublin...


...och i Longford...


...och i Toledo...


...och i Sevilla...


...och i Alcalá de Guadaira...


...avklarat spanska studierna och fått ett diplom...


...haft roligt...


... firat jul hemma i Sverige med de allra bästa...


...och nyår likaså...

...och så har jag flugit tillbaka till Madrid...

...krångat till det lite för mig med boende, jobb osv...

...och tillsist blivit au pair på nytt!

iY YA ESTÁ!


Kommentarer
Postat av: Ingman

Vad ledsen jag blev nu när jag inte var med på EN ENDA bild här! :( Straffet blir då att du ska skriva ett inlägg som handlar om mig, och hur mkt jag betyder för dig osv. Gärna en snygg bild på mig oxå! Tack! ;D

2010-02-15 @ 00:30:04
Postat av: Svar Ingman

HAHAHAHAHA! Tänkte faktiskt lägga in en bild på dig bara för att du inte skulle bli ledsen. Men det ser jag nu att jag tydligen inte gjorde. Så ja, det får väll li ett Ingman inlägg nån dag! ;) Håll utkik!

2010-02-15 @ 00:45:12
Postat av: Svar Ingman

HAHAHAHAHA! Tänkte faktiskt lägga in en bild på dig bara för att du inte skulle bli ledsen. Men det ser jag nu att jag tydligen inte gjorde. Så ja, det får väll li ett Ingman inlägg nån dag! ;) Håll utkik!

2010-02-15 @ 00:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0