Sista kvällen - barnvaktskväll =(

Patri och Bea kom hit ikväll för att käka pizza och prata eftersom jag sitter barnvakt den sista kvällen i el Puerto... Kan inte fatta det. Orättvist. Men men, Jaime sover och Bea och Patri har precis gått härifrån för att parta på ett disco i Vista Hermosa. Det var tänkt att jag också skulle gå dit, men mamman sa att hon och pappan ville ut en sista kväll så jag blev barnvakt eftersom jag vill att hon ska köra mig ocg mitt bagage till tågstationen imorgonbitti. Om föräldrarna kommer hem innan 1 så ringer jag en taxi fort som bara den och träffar flickorna igen. Men om de kommer hem senare så får jag väll sitta här på rummet och fortsätta gråta.  Ursh...

När flickorna sa hejdå så böörjade jag lipa och förstörde därmed deras make up. Dum jag är.

Dessutom så fick jag jätte fina presenter av dem, vilket också fick mig att grina rätt rejält.

Annars har dagen varit bra. Tillbringade den med Bea och Patri. Vi shoppade, lekte och tog många fina kort som kommer laddas upp när jag har kommit till rätta i Anchuelo, Madrid. Men tre små smakprov kan jag bjuda på medans tårarna rinner nerför kinderna.







Just nu vill jag bara vrida tillbaka tiden cirka en månad och frysa fast bilden där. Jag vill inte åka imorgon...


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Gråt inte Sandra , Ja tror du får lika kul och nya vänner i Madrid, Och föresten så kan du väl träffa dina vänner igen ,föresten ni kan väl åka halvägs och mötas någon helg.Ja har kontakt med många av vänner jag träffat under mina år.Så upp me hakan och humöret nu nya äventyr väntar, ja väntar så att läsa om dom.Ja tänker på dig vet du. Massor med stora Kramar.

2009-09-12 @ 21:00:46
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0