Proxima parada: Valencia!

Imorgon bitti bär det av till Valencia tillsammans med familjen eftersom de ska dit i helgen och se på sitt nya hus där. Valencia sägs vara väldigt fint och känt för sin paella och sina apelsinodlingar. Jag har lovat barnen att lära dem spela volleyboll och de har i sin tur lovat mig att visa mig de finaste platserna i staden. Hoppas på en trevlig helg!

På måndag börjar jag skolan vilket jag faktiskt ser fram emot. Hoppas bara att det finns andra studerande i min ålder där. Jag vet att en norrman kommer gå på skolan eftersom han är pappan till en av pojkarna i Alvaros klass. Jag fick skuts in till Madrid av honom idag och han berättade att skolan är bra och välstrukturerad. Hoppas bara jag kommer tycka det samma.

Dagen har tillbringats inne i Madrid under morgonen, sedan tog jag metron och tåget till Alcalá och därifrån bussen till Anchuelo. Hämtade upp barnen efter skolan och de stannade kvar och lekte en stund på skolgården innan vi körde hemåt. Sedan lekte vi med bilbanor, pussel och annat smått och gott. Barnen här är så söta så! Det får mig att sakna Jonathan och Ronya...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0