Picknick i parken tillsammans med spindelmannen

Idag har jag tagit med mig Jaime och hans kompis Javi till en liten park här i närheten där vi hade picknick. Vi gick inte till poolen eftersom det idag var molningt för försa gången sedan jag kom hit den 19:e juni! Vi tog med oss juice, äpplen, nektariner och morotsstavar. En mycket nyttig picknick, men det var svårt att övertala pojkarna att lämna kakorna hemma, men jag lyckades till slut! Victory!

Pojkarna gungade, åkte rutchkana och lite annat medans jag dukade upp vår lilla buffé på en filt. Efter picknicken lekte vi med spindelmannan figurer och andra leksaker som jag inte har lärt mig namnet på ännu.


En molnig dag i parken


Picknickfilten, mitt sällskap...


... och en relativt sliten Jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0