Foton att visa mormor

Igår eftermiddag var jag som vanligt på stranden med Melanie några timmar efter lunchen. Vi tog "vanliga" foton eftersom vi båda måste ha kort att visa för mormor. På min lap top finns det för tillfället hundratals kort från Spanien, men de flesta av dem konstigt nog tagna mitt i natten och jag tror inte mormor skulle vilja se dem. Men nu har jag iallafall några mormor-kort och det var väldigt roligt att ta fotona också, dock blev de flesta korten dåliga med stängda ögon, konstiga ansiktsuttryck och så vidare...

Här är en del av resultatet:









Första kvällen jag stannar hemma den här veckan och jag tror att det kan vara bra för min hals. Hoppas den blir bättre snart.

Nu blir det natten för min del! Skepp o hoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0