Ett paket från Svanskog!

Idag när jag kom hem så låg mitt efterlängtade paket i hissen! Carmen vhade varit så snäll och hämtat ut det på posten imorse, eftersom jag inte var hemma.

Innehållet var både till mig och till barnen och när Alvaro och Marina kommer hem så ska jag ge pysselböckerna och godisklubborna till dem!

Jag fick ett fint kort och en liten tavla med texten:

"SJUNG som om ingen hör dig ~ DANSA som om ingen ser dig ~ ÄLSKA som om du aldrig blivit sårad"

Tack min lilla söta farmor för paketet!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Lär av texten på tavlan,så känns livet bra.

Det va slickepinnar till dej också ,hälsa barnen.

Kram.

2009-09-27 @ 20:16:41
Postat av: Mimmi

Lär av texten på tavlan,så känns livet bra.

Det va slickepinnar till dej också ,hälsa barnen.

Kram.

2009-09-27 @ 20:18:14
Postat av: Svar Mimmi

Det ska jag ta till mig :) Tack så mycket för presenterna!

2009-09-27 @ 20:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0