Avslutningsfesten

Igårnatt hade jag det väldigt bra med de andra au pairerna. Sista helgen i el Puerto är över och för att fira så träffades vi först i Vista Hermosa C. C, sedan åkte vi till centrum gick till några barer och avslutade kvällen med att gå till Mucho Teatro och dansa. Många bilder togs, men de kommer upp senare när jag har tid och ork. Nu är det på tok för sent.

Imorgon och på tisdag jobbar jag både för- och eftermiddag eftersom jag inte kommer jobba särskilt mycket de andra dagarna eftersom Jaime börjar skolan på onsdag och kommer vara där fram till efter lunch.

Tack för en underbar kväll i går alla som var med! (Vet att ni inte kan svenska, så... Thank you for a wonderful night yesterday! Muchas gracias!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0