I've got a feeling...

Nu känns det bara konstigt. Det är svårt att träffa vänner och ha ett liv utanför familjen här eftersom vi bor långt ute i ingenstans. Jag kan definitivt inte hitta en bättre familj eftersom den här är fantastisk. Däremot så kan jag heller definitivt inte hitta ett mindre ställe att bo på. Så hur ska jag göra? Stanna kvar i en underbar familj och få ett mycket trist liv utanför husets väggar, eller försöka dra mig vidare till en oviss framtid?

Idag har jag inga planer alls. Madrid var jag i igår och har ingen vidare lust att åka in dit idag igen eftersom mina fötter värker efter allt promenerande igår. Funderar därför istället gå att dra på mig joggingskorna och ge mig ut för att ta lite foton uppifrån kullen. Foton på byn, Madrid och naturen här. Den är nämligen inte allt den samma som naturen i södra Spanien.

Jo, så får det bli. Nu sticker jag ut och fotar olivträd och djupa dalar!

I eftermiddag ska jag försöka uppdatera bloggen med bilder från idag samt bilder från Valencia och ge er en rundtur i min nya bostad! Smaka på den ni!


Kommentarer
Postat av: Herr Ingman

Yummie! Taste good! ;D

2009-10-04 @ 11:34:58
Postat av: Mimmi

Tänk på att Svanskog och Säffle är mindre, ja är säker på att du hittar nya vänner om ja känner dig rätt, så va glad för att du hamnat i en underbar familj.Puss å Kram

2009-10-04 @ 19:24:45
Postat av: Svar Mimmi

Svanskog är större än den här hålan. Minst 5 ggr större kan jag lova! :O Men jag försöker ett litet tag till...

2009-10-04 @ 23:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0