Mitt nya hem : Ett fort



Jag kommer nu äntligen ge er en inblick i mitt nya hem. Det är ett väldigt stort hus. så därför har jag inte tagit kort i varje rum, men de flesta kommer ni få se.

Nedersta våningen:




Min bil



På detta plan finns också tvättstugan, och en massa rum med förvaring.

Plan 1:


Kontor


Läsrum, eller något liknande, är inte helt säker


Vardagsrum


Kök


Matsal


Lekrum 1


Badrum 1


Trappan upp, jo jag vet att det är mycket fönster i huset!

Dessutom finns det också ett rum med massa filmer, musik och dylikt, samt en enorm balkong där vi äter middag emellanåt.

Plan 2:


Min säng och mina garderober


Mitt skrivbord


Badrum 2, mitt badrum


Min dusch


Utsikten från en av de tre balkongerna


Badrum 3


Badrum 4

Dessutom finns på detta plan föräldrarnas sovrum, barnens sovrum, samt ett stort gästrum och ytterligare en ballkong.

Plan 3:




Jättelekrum 2


Badrum 5



Ytterligare en ballkong, fast detta är "solballkongen"




Utsiken över Anchuelo, byn där jag bor


Vårat eget torn, haha känst kul att ha ett torn!

Dessutom finns på detta plan ett kontor.

Jaa, jag bor i ett stort hus minst sagt, förstår dock inte varför de behöver så många badrum.

Jag ser fram emot att visa er huset i Valencia eftersom det är ännu större och har ännu fler "onödiga" rum!


Kommentarer
Postat av: Catrine

hihi, de verkar gilla gå på toa iaf. :P eller om alla i familjen får magknip samtidigt....? :P

2009-10-05 @ 09:34:07
Postat av: Svar Catrine

HAHA! Jo, det kanske var det de tänkte på när de byggde huset XD Hehe!

2009-10-05 @ 14:51:21
Postat av: Ingman

Shit vilket jävla slott! :O Där skulle jag inte flyttat från i första taget. ;)

2009-10-05 @ 16:23:12
Postat av: viktor

Jag vill också ha ett eget torn:), och tack för tröjjan.

2009-10-06 @ 20:18:25
Postat av: Mimmi

Oj va finna bilder å vilket lyxhus så skulle ja vilja bo, helst med två torn.

Å vilken gullig bil, lagom stor för mig,får ja köpan så kommer jag och hämtar den.

Va är det i tornet?

2009-10-06 @ 21:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0