Au pair karriären är över

Bloggen har varit ganska död nu den närmaste tiden och det beror på att jag inte längre arbetar som au pair. Jag slutade jobbet i onsdags och sedan dess har jag haft fullt upp med att skaffa nytt boende. Så nu bor jag i en lägenhet i Alcalá tillsammans med en spansk student. Jag kommer bo där tills på måndag och innan dess måste jag hitta ett annat, billigare boende fram tills jul eftersom jag har betalat en språkskola fram tills den 18:e december.

Pågrund av ombytet i min vardag så kommer troligtvis bloggen bli ganska tom eftersom en au pair blogg inte bör skrivas av en person som inte arbetar som au pair.

Men vi får se hur det blir. Kanske kommer ladda upp lite bilder då och då iallafall, om jag inte skaffar en ny blogg och börjar om, enbart som studerande i Spanien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0