Shopping

Dagen blev inte som planerat, men mycket mycket rolig ändå! Igårkväll berättade Bea att vi inte kunde åka och shoppa eftersom Patri var sjuk. Typiskt tänkte jag, men jag ville väldigt gärna shoppa eftersom rean i Spanien börjar den 1:e juli varje år.

Så imorse följde jag istället med Jaime och Juan (Jaimes äldre kusin som är jämnårig med mig) på en båtresa till Cádiz. Killarna skulle besöka sin farmor, men jag bestämde mig för att shoppa istället. Jippie!!!


Båtresan tog ungefär 30 minuter


ZARA, där jag spenderade många timmar under dagen


Efter några timmars springande in och ut ur affärer så beslöt jag mig för att fota lite istället. Sådana hära ballkonger finns det minst sagt överallt i Cádiz.


Likaså finns det oerhört många religiösa skulpturer


I provhytteni någon affär. De lila shortsen köpte jag!


En gammal katedral






Roligt att månen fångades på bild


På kvällen åkte vi jag, Rosana och Jose Luis hem till farmodern och stannade på middag. Vi åt tapas, spelade spel och drack gott. När vi gick ut till bilen så märkte vi att hela strandremsan i Cádiz var upplyst så därför var det ett måste att ta fram kameran!


Detta blev dagens kap. T-shirten gillar jag skarpt, hoppas bara att jag kommer använda dem också!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Å Va fina bilder du tar, va roligt för oss att se, vi som sitter vid sjön och grillar om kvällarna,ja skulle gärna vilja sitta vid den fina strandremsan i Cadiz.

Va snygga shortsen va och bikinin, men va ä den rosa smala grejen?

Du måste att ha kul.

Kramis på dej.

2009-07-03 @ 01:15:05
Postat av: Svar Mimmi

Haha! Den rosa, smala grejjen är en helt vanlig hårspray! :D Tack för komplimangen om kläderna. Jag har allt kul, men J kan vara ganska påfrestande ibland... Till helgen bär det kanske av till Málaga eller Sevilla. Det ska bli kul!

Puss o Kram

2009-07-03 @ 10:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0