Underbaaart!

Har precis kommit hem från stranden där jag spenderade morgonen och förmiddagen med Rafa. Trevligt och underbart väder idag! Dock lite kallt i vattnet på morgonen.

Nu ska jag gå längs stranden i drygt en halvtimme tills jag kommer fram till stranden i Vista Hermmosa. Igår träffade jag nämligen två andra au pairer där och idag ses vi igen på stranden. Tyvärr så måste ju jag jobba i eftermiddag eftersom Jaime har seglingslektionerna på morgonen och eftersom jag inte har jobbat mer än två timmar idag så blir det till att jobba i eftermiddag istället. Nu blir det till att spring fort bort till Vista Hermosa så jag hinner vara där i någon timme innan jag måste springa tillbaka igen ...

Hoppas ni har det bra där hemma också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0