Strandparty

En del av natten har tillbringats på stranden tillsammans med lite trevliga människor. Bea, Patri, Jose, Jeime, Anna och tre till som jag inte minns namnen på... Vi pratade, drack gott, spelade kort och skrattade. Det var dock lite svårt att förstå allt som sades eftersom en av killarna vägrade prata engelska med mig eftersom han tyckte att jag skulle lära mig spanska istället. Han har väll egentligen rätt, men engelskan är ju så mycket enklare att begripa...


En del av gruppen

Efter ett tag kom maskinerna som rättar till stranden inför nästa dag och då var vi tyvärr tvugna att gå därifrån. Men det var nog bra eftersom jag ska upp och ta hand om/bråka med Jaime imorgonbitti. Jippie...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0