Sol sol sol

Efter frukosten och läxan åkte Jaime till staden Rota där han har sina seglingslektioner 3 gånger i veckan. När han hade åkt hängde jag upp tvätten på tork i trädgården, plockade ur diskmaskinen och packade en väska att ta med mig till stranden. En sak som är lite tråkig är att de jag brukar umgås med här omkring oftast sover länge på morgonen och går till stranden först på eftermiddagen. Ibland kan jag följa med dem efter lunch, men många gånger, som idag till exempel, passar jag Jaime efter lunchen. Därför får jag gå ensam till stranden, vilket kan bli lite tråkigt ibland. Men idag började jag läsa den tredje Twilightboken! Början på boken var dryg att läsa eftersom författaren tar upp alla karaktärer som har funnits med i de två tidigare böckerna. Men efter ett tag blev boken bättre. Hoppas den här boken är bättre än tvåan, den var nämligen inte lika bra som det första enligt mig...


Här har jag legat och stekt under förmiddagen

Ikväll ska jag och resten av familjen packa allt som vi ska ha med oss till Mallorca på fredag. Jag tar bara med mig en ryggsäck med kläder och lägger handdukar och skor i en gemensam väska som Rosana ska ta med sig. Rosana ska också ge mig flygnumret så jag kan ge det till de som undrar. Det kan ju vara bra att ha om vi nu skulle krascha. Så ni slipper undra om det var mitt plan eller inte. Haha!

Jag hoppas att jag har tillgång till internet på Mallorca. Mitt handbagage består nämligen av min laptop och jag vill verkligen kunna använda den eftersom vi blir borta från den 10:e till den 20:e juli.

Imorgon efter lunchen (runt 5 ungefär) åker vi till Sevilla (där planet går ifrån) och sover över hos någon släkting till Jose Luis. Planet till Mallorca går tidigt på morgonen och jag tror att vi landar någon gång mellan 08:00-09:00 om allt går som det ska!

Jag kanske hinner slänga in ett till inlägg inatt om jag blir klar med packningen och barnpassningen någorlunda tidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0