Snabbredovisning av helgens händelser

I helgen hände det inte lika mycket som det brukar hända på helgerna här. Tjejerna var upptagna med shopping i "jag minns inte namnet på staden". Grannen vet jag inte vart han var. Grace befann sig i en annan stad långt härifrån tillsammans med sin värdfamilj. Katrin var med sin värdfamilj och hälsade på morföräldrarna i Jerez. Så eftersom alla var upptagna med annat så passade jag på att vara med min värdfamilj också. 

Lördagsförmiddagen var lugn och spenderades hemma, men vid tre tiden åkte vi till en strand i den amerikanska basen. Jose Luis syster, som bor inne i basen eftersom hennes man arbetar där, fick hämta upp oss med sin bil eftersom vi inte får komma in utan en biljett, som hon då hade. Reglerna är tydligen strikta för att få komma in i basen och varje bil måste vara godkänd och registrerad i basens register för att få passera tullen.

Hursomhelst så kom vi in utan problem den här gången och stranden där var väldigt fin!

 
En bit av stranden mellan träden




Jaime på påväg hem från stranden


Här ligger de enorma båtarna som tillhör den amerikanska flottan!

Lördagskvällen spenderades som tidigare nämt i Vista Hermosa!

Söndagen innebar en efterlängtad sovmorgon! När jag vaknade fick jag genast höra att familjen skulle gå till en ny strand och jag följde givetvis med eftersom jag inte hade några andra planer för dagen.


Söndagens strand var fullproppad med människor, men det syns inte så bra på fotot...

När vi kom hem från stranden vid fem tiden så gick jag ensam till stranden här i närheten för att läsa lite och få lite egen tid. När jag kom tillbaka hem igen vid åtta så fick jag se att Bea och Patri hade skickat meddelanden och undrat om jag ville gå med dem till stranden. Tyvärr lite för sent då... Typiskt... Men men, det var ganska skönt att bara ligga och steka med Twilightboken också! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0