Skype

Jag har just pratat i drygt en timma med Jeanette på Skype. Jag har alltid varit lite skeptiskt inställd till Skype eftersom jag är en flitig Messenger användare, men nu kommer jag använda mig mycket av Skype också. Det var skönt att äntligen få höra Jeanettes röst, svenskan kändes lite konstig att kunna använda igen, men för första gången på över 2 veckor kunde jag säga precis det jag ville få sagt, utan att behöva tänka på tempus, ordföljd och ordval!

Jag ber därför nu alla som läser detta att skaffa Skype och lägga till mig där. Sök bara på Sandra Schytzer så kommer jag upp automatiskt, hoppas jag. Annars får ni gärna lämna en kommentar och säga vilket användarnamn ni har på Skype så lägger jag till er i mina kontakter istället! Okej?

Snälla, snälla, snälla, skaffa Skype så jag kan prata hur länge jag vill, helt gratis! Visst låter det som en bra idé?! :)

Kommentarer
Postat av: Catrine

nu laddar jag ner skype! :D

braigt va? ;)

2009-07-06 @ 22:31:23
URL: http://babysitterengland.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Vilken tur för ja har skype sedan länge.då behöver ja inte krångla med msn.

Kram från ett mörkt dystert regnigt Svanskog.

2009-07-07 @ 00:11:07
Postat av: Svar Catrine

Väldigt braigt det tycker jag! Har redan lagt till dig i kontaktlistan! Hoppas du är inne samtidigt som mig någon dag, så kan vi prata! :)

2009-07-07 @ 00:28:11
Postat av: Svar Mimmi

Tråkigt att höra att det vackra vädret har försvunnit... Men det blir nog snart fint igen ska du se! Kan inte hitta dig på Skype, så du får gärna lägga till mig om du kan hitta mig! Kram på dig :)

2009-07-07 @ 00:29:37
Postat av: Mimmi

Va är din skype adress, vilken tid är du inne.

2009-07-07 @ 18:42:36
Postat av: line

skype , har till och med jag nu :P

2009-07-09 @ 20:36:52
URL: http://linepiine.blogg.se/
Postat av: Svar Line

:) Skype är faktiskt bra, fastän det känns lite gammalmodigt ;) HAHA!

2009-07-11 @ 23:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0