Semestern börjar likna en semster

Idag åkte jag med familjen till en "Cala" som är en liten strand. "Cala Gat" hette den lilla paradisstranden och jag trivdes som fisken i vattnet! Vi solade, badade och snorklade. Vattnat var klarblått och lite ljusgrönt, så som medlehavet framställs i de flesta filmer! Underbart! Bilder kommer komma upp så småningom. Nu har jag inget batteri i kameran.

För tillfället sitter jag barnvakt åt två små sovande väsen, Alexandra och Jaime. Jamie har precis somnat och jag springer titt som tätt in till Alexandra med en vällingflaska eftersom hon smågnäller inne i sovrummet så fort hon blir hungrig. Men nu när båda sussar tar jag det lugnt framför tv:n. Problemet är att alla program är dubbade på spanska, så jag försöker förgäves sappa fram en engelsk-kanal, helt utan framgång...

Imorgon sticker jag till Birgits hem på morgonen och stannar vid hennes pool resten av dagen. Jag stannar även där över natten och på lördag ska vi åka på en båttur till en annan "Cala". Ser fram emot den här helgen!

Bloggen kommer trolitvis bli ganska tom under de kommande dagarna efterom jag lämnar laptopen i lägenheten när jag åker till Birgit.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0