Pysselförmiddag

Eftersom Jaime har ramlat och slagit sig i ansiktet så gick vi inte till varken stranden eller poolen i förmiddags. Istället stannade vi hemma och pysslade. Vi målade teckningar, läste lite i hans nya serietidningar och ritade av figurer som han hade på sitt rum.


Detta blev resultatet!


Och såhär såg figurerna ut. Visst var vi duktiga! :D

Jag lagade mat till mig och Jaime eftersom pappan skulle äta på jobbet och mamman åkte till sjukhuset för att hälsa på sin syster som födde en son igår eftermiddag! Jag fick se bilder på krabaten i går kväll och han var en riktig liten knubbis den där bebisen. HAHA!

På måndagar och tisdagar jobbar jag hela dagarna mer eller mindre så därför ska jag gå ner och leka med Jaime lite nu. Om han nu vill leka vill säga. Tror inte det, men jag kan ju alltid hoppas =)

Patri och Bea vill få med mig till ett spa på onsdag eftermiddag också, men jag är rädd att jag jobbar då. Ska försöka ringa Rosana och se efter om jag kan få ledigt då som kompensation eftersom jag ska jobba på lördag.

Nu under siestan har jag suttit och skrivit en massa vykort till alla där hemma! Tyvärr så räckte inte korten till så vissa vänner får vänta lite till på sina kort! Tro för gudsskull inte att jag har glömt bort er som inte får ett vykort inom den närmaste veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0