Packa, käka och dra till Sevilla

Nu är det mesta av bagaget nedpackat i väskan. Det sista jag lägger ner är datorn som blir mitt handbagage. Efter lunchen ska Rosana hämta Jaime i Rota. De åker tillbaka hit, duschar, packar det sista och sedan åker vi till Sevilla.

Jag måset säga att det känns lite konstigt att åka utomlands nu. Vanligtvis så brukar jag vara överlycklig av att flyga iväg på semester, men nu är det inte samma sak. Oftast brukar jag bli super glad när jag lämnar kalla, ruggiga Sverige (så som vädret brukar vara där) och när jag landar slår värmen mot mig. Nu åker jag istället från värmen till värmen... Konstigt.

Det ska också bli intressant att se hur den här familjen gör på sin semester. Går de till stranden och solar och badar på samma sätt som svenskarna gör? De har ju nämligen stranden tillgänglig året om.

Hur som helst ska det bli roligt att åka till Mallorca. Det ska vara fint där har jag hört.

Sevilla kommer jag nog inte få se särskilt mycket av ikväll eftersom vi lägger oss tidigt idag för att vara pigga piggeliner imorgon! (Tror däremot att ordet "tidigt" enligt Rosana har en annan innebörd än för mig)

Om vi lägger oss innan midnatt blir jag förvånad! Haha!

Nu ska jag ta reda på numret på flyget vi ska åka med och skicka det till de nära och kära.

(På Mallorca vet jag som sagt inte om jag kommer ha tillgång till internet eller ej, så därför kanske det kan bli tomt här i några dagar. Hoppas däremot att jag har tillgång till internet!)

Nu måste jag packa ner datorn! Ha det så bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Catrine

Hoppas du har det skönt i Mallorca! :)



Är du snäll o skickar fler bilder som du ville ha på bloggen till min mail så jag kan börja grejsa med header o grejer. :P

2009-07-10 @ 21:22:35
URL: http://catrinen.blogg.se/
Postat av: Svar Catrine

Mallorca är jätte fint. Bor i en urgullig liten by i bergen. Jag ska skicka bilder så fort jag har 5 minuter över :) Så fort jag kan med andra ord!



Tack för att du hjälper mig!

2009-07-11 @ 23:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0