Mycket fri-tid

Idag skulle jag egentligen ha passat Jaime både på för- och eftermiddagen, men på morgonen ringde Jaimes kusiner och frågade om Jaime kunde följa med dem hem och leka under dagen. Jag passade bara Jaime i 3 timmar imorse och sedan har jag haft fritt resten av dagen. Tiden med Jaime gick bra idag. Vi gjorde hans läxor, åt frukost, packade hans väska, spelade fotboll och basket, samt städade ur hans bokhylla. 

När Jaime åkte till sina kusiner så gick jag till stranden i några timmar och nu tar jag det bara lugnt och börjar fundera över vad jag ska packa inför Mallorcaresan på torsdag. Jag behöver väll egentligen inte ta med mig så mycket. Blir ju bara borta i 10 dagar...


På stranden läste jag, solade, badade och lyssnade på musik


Det blåste mycket så vågorna var ganska höga


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0