Mycket att berätta men så lite tid...

Ja, jag vet att jag inte har varit särskillt aktiv här de senaste dagarna... Det ska bli bättring. Jag lovar. Det har hänt väldigt mycket nu så när jag får några minuter ledigt ska jag sätta mig och ladda upp bilder från de sista dagarna på Mallorca, som också var de roligaste!

Nu försöker jag få ungen att göra matteläxan, men det e inte lika lätt som det låter. Rättare sagt omöjligt. Han sprang precis in till sin mamma som ligger o sover framför tv:n nu, och där kan jag inte storma in och grabba tag i honom precis... Smart unge det där... Haha!

Dagen har varit bra och den har spenderats vid poolen några timmar på förmiddagen. Där fick jag leka med honom hela tiden eftersom hans vänner inte var där. Så fingrarna var alldelles skrynkliga när pappan kom och hämtade upp oss vid tre tiden.

På morgonen pysslade vi och försökte göra läxan, vilket vi som sagt misslyckades drastiskt med...

Nu ska jag ge mig ut på jakt efter ungen igen! :D

Kommentarer
Postat av: Mimmi-

Kul att du hörs igen, du verkar ha det bra, förutom ungen förståss, men det va ju den du skule jobba med,va glad de bara är en unge.Kanske jag skall skicka ner trollens kulram, på den tycker barna det är kul att räkna.

I går hade jag besök av Jonathan å Ronja han guidade henne runt på hagen.

Kram å Hej.

2009-07-21 @ 18:30:10
Postat av: Svar Mimmi

Jag vet att jag har många bllogginlägg att göra nu (eftersom jag vill göra ett varje dag) Måste därför sätta mig och ta tag i detta när jag får tid. Men just nu är det så mycket annat som händer runtomkring mig. Imorgon förmiddag är jag ledig fram till lunch, och om jag inte hittar någon som är sugen på att gå till stranden så ska jag ta tag i detta med bloggandet och skriva om de sista dagarna på Mallorca till och börja med... :) Ha det bra! Saknar dig! Kram!

2009-07-22 @ 01:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0