Jobbigt, påfrestande och hemskt...

Dagen med Jaime var inte rolig. Han var inte alls på bra humör och grät för fullt när jag sa att vi skulle gå till poolen. Efter en timmas tjaffs så lyckades slutligen kusinen Juan övertala honom, eller rättare sagt, muta honom till att gå till poolen. (Jaime skulle nämligen få låna hans laptop om han följde med).

Ja, nu vill jag inte tänka mer på förmiddagen... så jag berättar lite om eftermiddagen med Rosana istället. Vi åkte och shoppade på ett köpcenter i en annan liten stad och blev borta i över 4 timmar. Mycket roligare!


Detta inhandlades idag


Skorna tyckte jag var lite häftiga, och de kostade bara 5 euro på rean

Ikväll ska jag sitta barnvakt eftersom Rosana och Jose Luis ska gå ut om ett tag. Jag vet inte vad jag och Jaime ska hitta på, men det blir troligtvis tv-tittande tror jag.

Imorgon hoppas jag att det bär av till Málaga tillsammans med Grace för att hälsa på Ingman och Karin, mina små älsklingar! Ikväll måste jag därför kolla upp tåg- busspris, hostel samt transport till och från stationen.

Hoppas, hoppas, hoppas att det blir Málaga imorgon!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas ni får det bra i malaga!!!

2009-07-04 @ 10:41:09
Postat av: Svar Helena

Det blev ingen Málagatripp :( Utforskade el Puerto istället, och imorgon bär det av till Jerez de la Frontera!

2009-07-04 @ 23:09:58
Postat av: Mimmi

Varför blev det ingen Malagatripp?

När det gäller Amerikanska amabassaden så kan du hälsa att förre presidentan Clinton har en sagobok som han fått av din farmor, som bor granne med dig ,och hon har tackkort från han att han gilla den, så det så.

Så stå på dig Sandra.Kramis.



PS: I dag har vi åkt Göta Kanal.



Puss å kram

2009-07-05 @ 01:10:37
Postat av: Svar Mimmi

Det blev ingen malagatripp eftersom jag inte lyckades hitta något billigt boende... Men istället blev det el Puerto! Kul det också :)



Åkt Göta Kanal, vad innebär det?

2009-07-05 @ 01:36:50
Postat av: Mimmi

Att åka Göta Kanal innebär att man Åker på Göta kanal med båt slussar 16 slussar en sträcka på fem mil , mycket trevligt, fint väder ,God mat, ombord.buss från Åmål.

Ja läser på nätet att det ska va fiskefestival där du är, nu i juni. Så fram med fiskespöt å va med, Jeanette har ju lärt dig hur man gör.

Kanske något för pojken.

Lycka till.

2009-07-05 @ 15:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0