Heaven

Morgonen och förmiddagen med Jaime har varit underbar idag! Äntligen är han glad och upprymd, så som en 7-åring ska vara. På morgonen åt vi frukost, gjorde hans engelskaläxa, pysslade med papper, kritor osv. Resultatet blev en loppa (en sådan man målar i olika färger och skriver små meddelande på), och en båt i papper.

Vid 12 tiden gick vi till poolen. Helt utan tjat! Fantastiskt, och vi lekte, badade, spelade kort och fotade där.


Jaime i poolen vi besökte idag


Han försökte stå på händer i vattnet


Och han hoppade många gånger för att jag skulle få ett bra kort!

Jag har också spridit ett svenskt (tror jag) kortspel till de spanska barnen. "Finns i sjön" döpte jag om till "Esta en el mar". Vet inte om det är korrekt spanska, men nu heter kortspelet iallafall så på spanska! Barnen tyckte det var roligt, speciellt Jaime, vilket gjorde mig lättad.

På eftermiddagen gick jag, Rosana och Jaime till stranden för att umgås med Grace och hennes värdfamilj ett tag. Mycket trevligt. Jag och Grace har planerat in en Málaga resa under helgen med övernattning. Vi ska bara kolla om det är möjligt först. Om det går så kommer jag äntligen få träffa Johan och Karin!! Jippie! XD

Nu ska jag åka till amerikanska basen för att fira 4:e juli. Konstigt när det bara är den 2:e. Hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0