Solbrännor och myggbett

Ursh, jag hatar solbränna och myggbett i värmen! Idag har jag nämligen lyckats bränna mina vader i solen. I förmiddags gicka jag och solade på stranden, med mycket solskydd som vanligt. När jag kom hem och skulle koka lite pasta så tvättade jag bort sanden från mina ben och tänkte inte på att solskyddskrämen också försvann. När Rosana kom hem så åkte vi till en ny liten strand i Puerto Sherry och jag lade mig och solade igen. Nu när jag kom hem så märkte jag att mina vader har fått lite väl mycket sol i eftermiddag... Aoch!

Dessutom har jag en massa myggbett på benen sedan igårkväll då jag satt ute i trädgården på kvällen.


Solbrännor och myggbett är svåra att fota på ett rättvist sätt, men detta ska iallafall föreställa ett hemskt stort myggbett!

Det är inte roligt när det kliar och är ruskigt varmt ute. Värmen gör det bara ännu mer olustigt.

Aoch!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Va finns det mygg i Spanien? det har jag aldrig märkt, stackars lille tös.

Puss

2009-07-30 @ 00:35:43
Postat av: Svar Mimmi

Det ska gudarna veta att det finns! Och stora myggbett lämnar de efter sig dessutom... :(

2009-07-30 @ 12:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0