What a fridaynight! Woho!

Det var längesedan jag hade så kul som i fredagsnatt! Jag har länge undrat varför alla säger att nattlivet i Spanien är så underbart, men efter i fredags förstår jag varför och instämmer fullständigt!!!

Strax efter midnatt tog jag nattbussen från busstoppet här hemma och på bussen fanns redan två av de andra au pairerna som jag träffade på stranden i Vista Hermosa. Caterina och en tysk tjej som jag pinsamt nog inte minns namnet på. De var glada och hade lustigt nog en vinflaska med sig. Kan den ha något med gladheten att göra tro..? Först kände jag inte igen dem eftersom jag bara har sett dem på stranden utan makeup och med uppsatt hår. På bussen såg de inte alls likadana ut och de tyckte det samma om mig. De berättade att de hade sagt till varandra "den där tjejen är inte härifrån" när de såg mig stå och vänta på bussen. Och det hade de ju helt rätt i också. XD

På vägen mot el Puerto City Centre klev det på med au pairer. Tre stycken mer exakt. En från Miami, en från tyskland och ytterligare en som jag varken mins namn eller landsnamn på. HAHA! Men hon var nästan blond så vi hade någonting gemensamt!

När vi kom fram till centrum så gick vi först till en bar där en av au pairerna kände bartendern så vi fick grfatis drinkar där! Gratis är gott! Baren där var dock inte så rolig eftersom det var mycket äldre människor där och inte så många tonåringar. Så efter gratisspriten gick vi snabbt vidare till ett diskotek. Jag och Caterina stannade inte så länge där eftersom hon ville ut och röka och snäll som jag är så gjorde jag henne sällskap. (Jag rökte däremot inte, bara så du vet mamma!)


Au pair från tyskland, Kiko, Caterina

Vi träffade några trevliga killar, Kiko och Javier, som  de andra tjejerna redan hade träffat och vi gick med dem till ytterligare en bar där vi stannade resten av natten. Vi pratade, skrattade och dansade och hade ASKUL!


Jag, aupairen jag inte minns så mycket om, aupair från tyskland och aupair från Miami


Caterina, aupair tyskland ggr 2, Kiko

Slutligen satte vi oss vid femtiden i Kikos bil och han körde hem oss alla till våra olika bostäder. Väldigt snällt gjort tycker jag!

Nu längtar jag bara till lördagnatt så jag kan gå ut hela natten igen! Eller så kanske jag lyckas klämma in en utgång i veckan. Onsdag? Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0