Välkommen till himlen

Nu är jag ensam hemma hela helgen. Familjen akte till Portugal tidigare under dagen och kommer vara där tills pa söndag kväll eller mandag morgon. Jag har huset för mig själv och det känns väldigt konstigt men ocksa väääldigt bra!

Tidigare idag kom Katerina hit och använde internet eftersom hennes familj inte har dator. Konstig familj. Hon var här i nagra timmar och vi hade väldigt roligt. Hon är mycket trevlig och extremt rolig!

Ikväll ska jag hoppa pa nattbussen in till centrum och förhoppningsvis möta Melanie eller Anjanie där. Vad gör jag om jag inte möter dem..? Hmm...

Hoppas pa en rolig kväll iallafall

Imorgon kanske jag aker till Sevilla, men det beror pa vädret. Om det är lika varmt som idag sa stannar jag hellre här pa stranden. Och imorgonkväll är det sista utekvällen för Anki här. Hon aker tillbaka till Tyskland pa mandag och därför tänker vi ga ut och ha roligt alla tillsammans imorgon natt! Jag längtar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0