Torsdagspartajande - tummen upp

Gårkvällen var underbaaar!

Vid halvtio tiden gick jag till det vanliga busstoppet och Caterina och Mealanie var redan i bussen. Det tog ca en timme för bussen att komma in till centrum eftersom det var trafikstockning då det var tjurfäktning lite senare på kvällen.

Vi drack lite vin och gick till en marknad där vi kollade runt på väskor, smycken och mycket andra småsaker. Caterina funderade på att göra rastaflätor, men vi lyckades övertala henne till att vänta. Det måste ju vara hemskt svårt att hålla håret rent från sand och annat med flätorna eftersom  du inte kan borsta håret.

Senare på kvällen gick vi till en bar och där mötte vi upp lite annat folk som flickorna kände sen tidigare. Trevligt.

Lite kort tog jag också,ni får själva bedömma om de blev bra eller inte.




Melanie


Jag och Pedro, en vän till Melanie och Caterina


Pedro och hans vän som jag inte minns namnet på

Senare på natten gick vi och dansade lite och besökte hann med ytterligare ett barbesök. Caterina åkte hem, men jag och Melanie stannade lite längre. När vi bestämde oss för att ta en taxi hem så tog det över en timme innan vi slutligen satt i taxin. Det fanns nämligen mycket folk att prata med på vägen mellan baren och taxistationen.

En väldigt rolig, men påtok för sen kväll. Hur sen säger jag inte...



Morgonen var dock inte lika rolig eftersom Rosana ville att jag skulle ha varit hemma vid 1-2 tiden, vilket jag inte var...

Nu ska jag bege mig till stranden för att sova. Flickorna kommer vid tre tiden och de ville också sova sa de. Vet ännu inte om jag är ledig ikväll, men om jag är det så blir det mer party!

Ta hand om er där hemma. Jag saknar er!


Kommentarer
Postat av: Ingman

Sandra var hemma efter 5! Mahaha! Busted! Din lilla fyllekaja! ;) Pusspuss!

2009-08-07 @ 13:50:45
Postat av: Svar Ingman

Hur tar man bort kommentarer!? :O

2009-08-08 @ 15:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0