Sova på stranden

Nu är jag trött idag igen. Har så fruktansvärt ont i nacken så det går bara inte att sova om nätterna. Ska gå en sväng till stranden i Vista Hermosa och sova tror jag. Går om någon timme och väntar där tills tjejerna kommer vid tre tiden. Vill ju inte vara i solen alltför många timmar. Hudcanser och sådant är jag rädd för...

Ikväll är jag och de andra au pairerna bjudna till en italienare på fest. Han har tydligen hyrt en klubb med dj och allt inne i centrum. Kan bli kul! Men samtidigt han Rosana förvarnat mig och att de kanske ska gå på tjurfäktning ikväll och att jag då behövs hemma med pojken. Det beror på om hon hinner få tag på biljetter eller ej. Vad tror ni jag håller tummarna för..?

HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0