Party party

Utgång ikväll! Jippie. Nu blev jag helt plötsligt fri idag. Jag lunchade med Grace inne i el Puertos centrum och vi gick i lite affärer under dagen.

Nu ikväll åker Caterina till en reggeafestival i en annan stad, men jag följer inte med eftersom jag inte har den blekaste om hur jag ska komma hem och dessutom måste jag vara vaken imorgon vid 12 eftersom en familj från Madrd vill prata med mig då.

Ikväll går jag istället till Tk3 (en bar på stranden) och möter Grace där 10:45. Sedan ska vi försöka ta oss till Puerto Sherry för att gå ut där för första gången, men om det inte är roligt så åker vi in till centrum istället.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0