Party Bilder

Nu har jag äntligen lite tid över och laddar därför upp lite bilder från de senaste helgerna.

Fredag 7:e


Katerina och jag i nattbussen påväg till centrum. Vi brukar tillbringa mycket tid i bussen eftersom det oftast är trafikstockning när vi närmar oss centrum på natten.


Anki och Kiko, så söta så!


Jag och Ankiiii


One part of the au pair gang


Lördag 8:e


Grace och Melanie på en irländsk pub inne i centrum


Jag och Melanie inne på baren Kaporte


Flickorna


Diskoteket "Mucho Teatro" i centrum


Lördag 15:e


Julian, hans vänner och Grace inne på diskoteket Pantalan i Puerto Sherry


Carlos och jag på Pantalan. Mina ögon var hemskt röda...


Fredag 21:e


3 au pairer: Julian, Melanie och jag på en bar i centrum




Se vad jag hittade på en av barerna den kvällen!


Julian och Melanie var glaaada!


Dancing Queen


Julian och hans vänner. Han i mitten är bartender på tk3 upptäckte jag igår. Haha!


 Natten avslutades med frukost på 24 hours. Frukost innan sömn, ingenting jag rekomenderar...


Lördag 22:e


Anki och Caroline. Ankis sista spanska utekväll eftersom hon åker tillbaka till Tyskland på måndag em.

a
Grace och jag på Tk3


Melanie och Anki i Fuentebravia i väntan på nattbussen som alltid är sen


Jag, Caroline, Melanie och Anki med lustiga hattar


Jag och Grace tog en taxi till Puerto Sherry senare under natten eftersom det var hennes sista helg i el Puerto också. De andra stannade kvar i centrum, men jag följde med henne till Pantalan diskot där vi mötte Carlos och hans vän som också körde hem oss på morgonen.

Ett lååångt inlägg... Skönt att vara klar!

God Natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0