Lunchen blev min frukost

Nu börjar jag äntligen vakna upp. Gårnatten blev till morgon innan jag kom hem och solen sken för fullt när jag gick och lade mig. Har aldrig varit ute så sent förr och jag tvivlar på att jag kommer göra om det. Men det var kul. Mycket hände, både bra och dåliga saker som jag inte kommer ta upp här. Men i stort sett var natten trevlig!

Jag vaknade av väckarklockan vid tre tiden och var väldigt trött. Men Rosanas vänner från England kom hit i morse så jag ville hinna säga hej till dem innan de lämnade huset. När jag kom ner i vardagsrummet så satt familjen, engelsmännen och ytterligare en familj och käkade lunch. Oerhört pinsamt att komma ner helt yrvaken vid tre tiden och bli bemött av en stor skara nya ansikten. Hoppas aldrig det händer igen.

Rosana var lite arg för att jag kom hem så sent, men hennes man bara skrattade och sa att jag skulle köpa med mig nybakat bröd till frukosten nästa gång jag kommer hem så sent. HAHA!

Bilder från helgen kommer upp när jag har ork, vilket jag inte har just nu,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0