Ledig = stranden!

Idag sov Jaime över hos sina kusiner och han skulle komma hem hit vid 4 tiden. Nu är klockan snart 6 och han är fortfarande inte här. Så jag har varit ledig hela dagen. Imorse strök jag lite kläder och tog in tvätten för att gör någonting vettigt och vid 12 tiden gick jag med Milo till stranden vid las Redes. Vi solade, badade och besökte strandbaren för att ta en läsk.

Idag var det lättare att överleva eftersom det inte var llevante (den varma vinden från öst) utan istället en vind från väst som de kallar poniente.

Nu sitter jag och kollar på en film med den engelska killen com besöker familjen tills på onsdag och jag väntar fortfarande på att Jaime ska komma hem.

Ikväll kan två skaer hända: 1. Vi åker till en bbq i Rota med familjen. 2. Vi går till Tk3 med Caterina & co.

Hur som helst så kommer nog kvällen bli trevlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0