Ledig dag - Shopping!

När jag vaknade i morse såg jag att jag hade fått ett sms av Rosana där hon talade om att de inte kommer hem från Portugal förrän ikväll. Därför somnade jag om och vakande utvilad vid 10 tiden!

Jag käkade frukost, klädde på mig och tog bussen in till centrum. Från centum tog jag sedan en annan buss till ett shoppingcenter som heter "el Paseo" som ligger lite utanför staden. Mitt mål med resan var att få tag på en svart klänning att ha til helgen, men jag hittade inget fint så därför kom jag bara hem med ett linne, solcreme och en present till Grace som åker tillbaka till Madrid på onsdag. =(

Nu har jag precis käkat lite mat och ska bara ta det lugnt resten av dagen. En liten siesta kanske? Men siesta tiden är egentligen slut nu... Men jag är inte spansk så därför behöver jag inte följa deras tider fullt ut! Moahaha!


Linne från Zara


Efter shoppingturen visste jag inte riktigt vad jag skulle göra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0