Klubbfest

Jag är ledig ikväll! Jihooo!

Nu sitter jag på rummet med ett vinglas som sällskap och väntar på att klcokan ska bli kvart över 9. Då riktar jag fötterna mot busstoppet och hoppas på att bussen inte är allt för sen ikväll. (Caterina berättade att gårdagens buss hade varit 1 timme och 5 minuter försenad. Hoppas inte samma sak händer ikväll.)

Jag kommer ta bussen till centum tillsammans med 5 andra au pairer och där ska vi försöka hitta till en klubb som en italienare har hyrt ikväll. Jag har inte den blekaste om vart stället ligger, men jag tror att Melanie har någorlunda koll. Det hoppas jag iallafall...

Så nu ska jag bara kladda på lite maskara och sen bär det av!

I am so happy!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Va gla ja blev att du verka lycklig i kväll,hoppas luseländet är borta.

Hoppas du får en fin kväll,det lär väl bli natt skulle ja tro.Hoppas du tar det lite lugnt med vinet, för mycket är inte bra.

Puss å Kram

2009-08-07 @ 00:30:42
Postat av: Svar Mimmi

Jo, det blev visst natt också. Men det var riktigt roligt! Lagom är bäst! Kram =)

2009-08-07 @ 11:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0