Jag hatar mina nya husdjur!

De små äckliga sakerna i mitt hår förstör det mesta för mig! Idag hade jag planerat att möta Grace på stranden efter lunchen eftersom hennes familj skulle åka till el Puerto på ett kalas. Men så förstörde mina husdjur det eftersom jag fick hjälp att ta bort dem samma tid som jag skulle möta Grace. Typiskt. Samtidigt kom Rafa och frågade om jag ville med till stranden, men mina husdjur tvingade mig att säga nej till det också eftersom utrotningen av dem är prioritet 1.

Istället tog jag en timmes promenad på stranden när luskammnibngen var avklarad och nu åker jag strax in till centrum  med Caterina och Melanie (två au pairer) för att ta en liten utekväll igen. Ska bli trevligt!

Imorgon fortsätter utrotandet av mina ovälkomna gäster!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

STACKARS DEJ ,DUCHA HÅRET SÅ VARMT DU KAN, SKA KOLLA VA DET FINNS FÖR MEDEL , MEDELAR SÅ FORT JA VET.

GÅ TILL APOTEKET, SÄKERT HAR DOM MEDEL, TVÄTTA KUDDEN OCH LAKAN NOGA..

. <KRAM.

2009-08-05 @ 01:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0