Hattrick

Utgång ikväll igen. Vid midnatt går bussen. Ikväll blir det jag, Grace och Melanie som beger oss ut på äventyr, de andra tjejerna sitter nämligen barnvakt inatt.

Vi kommer åka in till centrum inatt igen och hoppas det blir en rolig natt. Dock så får jag inte spendera lika mycket pengar ikväll eftersom på tok för mycket rök igårnatt. Typiskt...

Vid 4 tiden mötte jag Grace på stranden och vi tog tåget in till Cádiz för att shoppa. Dock var inte affärerna öppna när vi kom dit så vi gick och tog en drink istället. (Grace tog en, men jag tog kaffe istället för att piggna till)

Jag är sjukt trött egentligen men jag vet att jag får vila imorgon så därför är det bara att piggna till och göra sig iordning.

Duscha först och främst!

Imorgon ska jag försöka ladda upp bilder från allt partajande om jag har tid och ork.

Party party =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0