Frukost 15.30

Natten blev riktigt sen. Var hemma strax efter sex någon gång, men fy så kul det var! De sista timmarna var dock bara jobbiga... Skriver mer om kvällen samt lägger upp bilder som ser någorlunda okej ut någon annan gång.

Klockan är snart fyra och jag har precis duschat och käkat frukost. Dygnet blir konstigt här kan jag lova...

Nu ska jag gå längs strandpromenaden till Vista Hermosa och försöka lista ut vart Grace familj har hyrt ett sommarhus. När jag hittar henne så hoppas vi på tåget till Cádiz och strosar runt på gatorna där.

Ikväll blir det partajande (igen). Just nu är jag inte alls vidare sugen på det, men förhoppningsvis ändras inställningen snart!

Tjolahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0