Förra veckan

Jag vet att jag har varit ganska dålig på att uppdatera den senaste tiden, men det beror på att det har varit fullt upp. Nu har jag tid över och kommer därför ladda upp lite bilder som får sammanfatta förra veckans händelser.


Jag och Jaime har byggt korthus


Jag har fått en fin present av Katerina, som tyvärr vissnade i solen


Milo (son till Rosanas engelska vänner) var på besök i början av veckan. På bilden: Milo, Michele och ja på Tk3


Vi har besökt poolen som vanligt


Milo följde också med och Jaime badade med alla spelkorten i fickan


Jag har sett solnedgången från stranden


Vi har fiskat...


... och fiskat lite till, men aldrig fått napp

Och så har jag varit mycket på stranden, men jag har slutat tagit kort på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0