Barnvakt igen

Nu sitter jag barnvakt ikväll igen. Gjorde det igårkväll också och kommer troligtvis göra det imorgonkväll... Tråkigt, men Rosana har sagt att jag får hela nästa helg fri om jag ställer upp nu eftersom hon vill hinna umgås så mycket som möjligt med sina engelska vänner när de är här på besök.

Det tråkiga är bara att jag missar en utekväll inatt, då alla de andra har skickat sms och berättat att de ska ha "sååå kul" ikväll. Mitt svar blev: Inte jag, jag jobbar...

Dessutom missar jag en reaggeafestival i San Fernando imorgon om nu inte Rosana ändrar sig och säger att jag är ledig, för isådana fall sticker jag dit snabbt som blixten. Caterina ska dit och vi har till och med fixat skjuts dit och hem. Detta gjorde vi innan jag fick veta att jag inte kan följa med. Typiskt! Det skulle ha varit (kanske blir) väldigt kul iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0