Arbete?

Min dag har tillbringats på stranden. Från 11 till 15. Solen stekte, vattnet var skönt och frukten smakade gott. Jag lekte lite med Jaime och hans lilla kusin Lupita i början men lite senare kom det en hel skara barn och Jaime ville leka med dem istället. Så jag lade mig och solade och höll ett halvöppet öga på pojken. Så har min dag sett ut och detta får jag betalt för. Trodde aldrig man kunde få betalt för att sola och bada. Men det kan man visst!

Nu är det siesta och jag är fri fram till 6. Funderar på att gå ytterligare en sväng till stranden för att träffa tjejerna och prata om helgens händelser, men det tar 20 minuter att gå dit och 20 minuter tillbaka, så jag hinner bara träffa dem i en timme om jag ger mig av nu direkt. Men jag tror att det är värt det!

Ikväll ska jag jobba (bada i poolen med Jaime) från 6 till 8 och sen är jag ledig resten av kvällen. Funderar på att ringa Grace och föreslå att vi kan gå till en av barerna på stranden för att prata lite.

Tjolahopp! 


Kommentarer
Postat av: mamma

Förta dig inte nu då när du arbetar så hårt!

Mamma

2009-08-10 @ 18:53:17
Postat av: Svar Mamma

HAHA! Nej, jag ska försöka att inte bli utbränd!

2009-08-11 @ 17:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0