Mätt och belåten

Är ny fylld till bredden av paella. Tummen upp!

Idag sov Carlos i sin säng HELA natten! Underbart! Kanske är därför mitt humör är på topp idag, jag slapp slåss för att försvara min plats i sängen. Haha.

Idag har vi hunnit emd att leka med bilar samt gått till en lekpark eftersom vädret är underbart idag för första gången på flera dagar. Himlen är klarblå och tempreaturen ligger mellan 10-15 grader. Skönt!

Nu sover hela huset siesta medans jag sitter vid dator. Känner att jag inte är i behov av någon tupplur nu när jag fick sova hela natten lång. Tänkte gå ut om en stund och promenera lite i det fina vädret. Skulle vilja besöka katerdralen och parken igen innan vi åker tillbaka till Madrid, vilket vi gör antingen imorgon kväll eller tidigt på måndag morgon.

Jag ligger troligtvis långt efter de andra i skolarbetet, men jag ska försöka beta av lite grammatik nu på eftermiddagen och imorgon i bilen hem.

Har vårkänslor och lääängtar till sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0